ନୀରିହ ଆଖିର ଚାହାଣିରେ ଥାଏ। କେତେ ଯେ ପ୍ରଶ୍ନମାଳା, ଦରୋଟି ଭାଷାରେ ପ୍ରକାଶେ କେତେ ସେ ଆବେଗର ଭାବଧାରା। ନୀରିହ ଆଖିର ଚାହାଣିରେ ଥାଏ। କେତେ ଯେ ପ୍ରଶ୍ନମାଳା, ଦରୋଟି ଭାଷାରେ ପ୍ରକାଶେ କେତେ ସ...
ସଂକ୍ଷେପ ଶ୍ରୀମଦ ଭାଗବତ ସଂକ୍ଷେପ ଶ୍ରୀମଦ ଭାଗବତ
ମୋ ସଞ୍ଜ ସକାଳ ମୋ ସଞ୍ଜ ସକାଳ
ଜଗନ୍ନାଥ ବନ୍ଦନା ଜଗନ୍ନାଥ ବନ୍ଦନା
ମଣିଷ ଆଜି ମାନସିକ କ୍ରିୟାରେ ବ୍ୟଗ୍ର ଭୁଲିଗଲାଣି ଶାରୀରିକ ବ୍ୟାୟାମ ନାନାଦି ରୋଗରେ ହୋଇ ଶୀକାର ଶରୀରକୁ କଲା... ମଣିଷ ଆଜି ମାନସିକ କ୍ରିୟାରେ ବ୍ୟଗ୍ର ଭୁଲିଗଲାଣି ଶାରୀରିକ ବ୍ୟାୟାମ ନାନାଦି ରୋଗରେ ହୋଇ...
ନମୋଃ ନୀଳାଦ୍ରି ବିହାରୀ ହେ ପାଦେ କରେ ଗୁହାରୀ, ମଣିଷ ଜୀବନ ମଧ୍ୟୁ କୁପ୍ରବୃତ୍ତି ନିଅ ହରି। ନମୋଃ ନୀଳାଦ୍ରି ବିହାରୀ ହେ ପାଦେ କରେ ଗୁହାରୀ, ମଣିଷ ଜୀବନ ମଧ୍ୟୁ କୁପ୍ରବୃତ୍ତି ନିଅ ହରି...